Branding – Its History and New Challenges – Bc. Sergul Boyraz
Bc. Sergul Boyraz
Bakalářská práce
Branding – Its History and New Challenges
Branding - Its History and New Challenges
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na branding a jeho dopad na umístění společností a produktů. Správa značky, strategie značky a tvorba značky jsou považovány za příklad společnosti Nike. Práce je také věnována historii značky, nezbytným atributům značky a strategiím pro vytváření značek. Článek ukazuje, jak značka ovlivňuje cenu společnosti a cenu produktů. Ukazuje také, jak společnosti používají značku k budování …víceAbstract:
This thesis focuses on branding and its impact on company and product positioning. Brand management, brand strategy and brand formation are considered on the example of Nike's company. Also, the work is devoted to brand history, necessary brand attributes, and strategies for creating brands. The paper shows how the brand affects the price of the company and the price of products. It also shows how …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zqawg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Kateřina Derflová -
Brand management vybrané značky
Markéta Machová -
Brand management značky "ZON" na českém trhu
Vendula Nováková -
Estimation of the Market Value Probability Distribution of a Company in the Apparel Industry
Yulu Han