Analýza selfpromo kampaní a nativního formátu společnosti Seznam.cz – Daniel Jeřábek
Daniel Jeřábek
Bachelor's thesis
Analýza selfpromo kampaní a nativního formátu společnosti Seznam.cz
Analyses of selfpromo campaign and native format at Seznam.cz
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení finanční efektivity kampaní v reklamních plochách společnosti Seznam.cz promující právě tuto společnost, tedy selfpromo kampaní. Druhotným cílem práce je pak vyhodnocení efektivity formátu „nativní inzerát“ vůči klasickým bannerovým plochám. Za pomoci využití interních dat, poskytnutých společností Seznam.cz je zkoumán cenový přínos reklamních ploch nesoucí …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is evaluating financial effectiveness of advertising campaigns on Seznam.cz´s websites promoting this particular company, respectively selfpromo caimpaigns. Secondary aim of this thesis is to evaluate effectiveness of the format „native ad“ compared to other classic banner formats. On the basis of internal data provided by company Seznam.cz the financial benefits of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78600
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2020
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Martina Tršová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78600
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center
Jana Žákovčíková -
Návrh a implementace monitorovacího nástroje projektů a vývojových týmů vystavěný nad ticketovacím nástrojem YouTrack ve společnosti Seznam.cz.
Martina Chvojková -
Možnosti kontinuálního nasazování software v Seznam.cz
Michal Owczarzy -
Analýza a návrh SSBI řešení ve společnosti Seznam.cz, a.s.
Jan Marek -
Srovnání internetových společností Seznam.cz, a.s. a Google Czech Republic, s.r.o.
Tadeáš Mengler