Daniel Jeřábek

Bachelor's thesis

Analýza selfpromo kampaní a nativního formátu společnosti Seznam.cz

Analyses of selfpromo campaign and native format at Seznam.cz
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení finanční efektivity kampaní v reklamních plochách společnosti Seznam.cz promující právě tuto společnost, tedy selfpromo kampaní. Druhotným cílem práce je pak vyhodnocení efektivity formátu „nativní inzerát“ vůči klasickým bannerovým plochám. Za pomoci využití interních dat, poskytnutých společností Seznam.cz je zkoumán cenový přínos reklamních ploch nesoucí …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is evaluating financial effectiveness of advertising campaigns on Seznam.cz´s websites promoting this particular company, respectively selfpromo caimpaigns. Secondary aim of this thesis is to evaluate effectiveness of the format „native ad“ compared to other classic banner formats. On the basis of internal data provided by company Seznam.cz the financial benefits of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 6. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 1. 2020
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Martina Tršová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78600