Daniel Jeřábek

Bachelor's thesis

Analýza selfpromo kampaní a nativního formátu společnosti Seznam.cz

Analyses of selfpromo campaign and native format at Seznam.cz
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení finanční efektivity kampaní v reklamních plochách společnosti Seznam.cz promující právě tuto společnost, tedy selfpromo kampaní. Druhotným cílem práce je pak vyhodnocení efektivity formátu „nativní inzerát“ vůči klasickým bannerovým plochám. Za pomoci využití interních dat, poskytnutých společností Seznam.cz je zkoumán cenový přínos reklamních ploch nesoucí …viac
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is evaluating financial effectiveness of advertising campaigns on Seznam.cz´s websites promoting this particular company, respectively selfpromo caimpaigns. Secondary aim of this thesis is to evaluate effectiveness of the format „native ad“ compared to other classic banner formats. On the basis of internal data provided by company Seznam.cz the financial benefits of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
  • Vedúci: Markéta Procházková
  • Oponent: Martina Tršová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78600