Analýza selfpromo kampaní a nativního formátu společnosti Seznam.cz – Daniel Jeřábek
Daniel Jeřábek
Bakalářská práce
Analýza selfpromo kampaní a nativního formátu společnosti Seznam.cz
Analyses of selfpromo campaign and native format at Seznam.cz
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení finanční efektivity kampaní v reklamních plochách společnosti Seznam.cz promující právě tuto společnost, tedy selfpromo kampaní. Druhotným cílem práce je pak vyhodnocení efektivity formátu „nativní inzerát“ vůči klasickým bannerovým plochám. Za pomoci využití interních dat, poskytnutých společností Seznam.cz je zkoumán cenový přínos reklamních ploch nesoucí …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is evaluating financial effectiveness of advertising campaigns on Seznam.cz´s websites promoting this particular company, respectively selfpromo caimpaigns. Secondary aim of this thesis is to evaluate effectiveness of the format „native ad“ compared to other classic banner formats. On the basis of internal data provided by company Seznam.cz the financial benefits of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78600
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Martina Tršová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78600
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj nativní reklamy ve vydavatelství Czech News Center
Jana Žákovčíková -
Návrh a implementace monitorovacího nástroje projektů a vývojových týmů vystavěný nad ticketovacím nástrojem YouTrack ve společnosti Seznam.cz.
Martina Chvojková -
Analýza a návrh SSBI řešení ve společnosti Seznam.cz, a.s.
Jan Marek -
Možnosti kontinuálního nasazování software v Seznam.cz
Michal Owczarzy -
Srovnání internetových společností Seznam.cz, a.s. a Google Czech Republic, s.r.o.
Tadeáš Mengler