Entry Strategy of Bageteria to Polish Market – Miriam Bandíková
Miriam Bandíková
Bachelor's thesis
Entry Strategy of Bageteria to Polish Market
Strategie vstupu Bageteria na polský trh
Abstract:
Cílem této práce je vypracovat obchodní plán, který FIN potřebuje ke vstupu na polský trh. K dosažení relevantních výsledků se používá SWOT analýza, PESTLE analýza, dotazník od polských respondentů a rozhovor s polským obchodníkem. Výsledky výzkumu ukázaly, že tato operace bude pro společnost přínosná, neboť polští respondenti uvedli, že by měli zájem o společnost s podobným konceptem. Na základě všech …moreAbstract:
The aim of this work is to develop a business plan that FIN needs to enter the Polish market. SWOT analysis, PESTLE analysis, a questionnaire from Polish respondents and an interview with a Polish businessman are used to achieve relevant results. The results of the research showed that this operation will be beneficial for the company, as the Polish respondents indicated that they would be interested …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92515
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Markéta Lhotáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92515
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Theses on a related topic
-
Customer preferences on the car market in the Central Europe
Artemii Busheev -
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
Preference spotřebitelů při výběru banky
Tereza Slaná -
Zákaznické preference v sektoru lázeňství
Kateřina Buchalová -
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Perspektivy zavedení eura do ekonomiky ČR
Roman Mentlík -
Obchodní strategie podniku
Natálie KOPÁČIKOVÁ