Entry Strategy of Bageteria to Polish Market – Miriam Bandíková
Miriam Bandíková
Bakalářská práce
Entry Strategy of Bageteria to Polish Market
Strategie vstupu Bageteria na polský trh
Anotace:
Cílem této práce je vypracovat obchodní plán, který FIN potřebuje ke vstupu na polský trh. K dosažení relevantních výsledků se používá SWOT analýza, PESTLE analýza, dotazník od polských respondentů a rozhovor s polským obchodníkem. Výsledky výzkumu ukázaly, že tato operace bude pro společnost přínosná, neboť polští respondenti uvedli, že by měli zájem o společnost s podobným konceptem. Na základě všech …víceAbstract:
The aim of this work is to develop a business plan that FIN needs to enter the Polish market. SWOT analysis, PESTLE analysis, a questionnaire from Polish respondents and an interview with a Polish businessman are used to achieve relevant results. The results of the research showed that this operation will be beneficial for the company, as the Polish respondents indicated that they would be interested …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92515
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Markéta Lhotáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92515
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Customer preferences on the car market in the Central Europe
Artemii Busheev -
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
Preference spotřebitelů při výběru banky
Tereza Slaná -
Zákaznické preference v sektoru lázeňství
Kateřina Buchalová -
Preference zákazníků v doručování na poslední míli
Zdeněk Perný -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
Perspektivy zavedení eura do ekonomiky ČR
Roman Mentlík -
Obchodní strategie podniku
Natálie KOPÁČIKOVÁ