Linguistic analysis of product placement in TV reality shows – Nikol ŽÁČKOVÁ
Nikol ŽÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Linguistic analysis of product placement in TV reality shows
Linguistic analysis of product placement in TV reality shows
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to introduce product placement and conduct an analysis of the language used in chosen reality television shows. The theoretical part is focused on introducing the advertising discourse, product placement and linguistic means used in advertising. The practical part consists of analysis of the corpus texts, namely with the communicative situation and encoding of the …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je představit product placement a provést analýzu jazyka užívaného ve vybraných televizních reality show. Teoretická část je zaměřena na představení reklamy, product placementu a jazykových prostředků užívaných v reklamě. Praktická část se zabývá analýzou textů v korpusu, konkrétněji analýzou komunikační situace a jejich účastníků, vysvětlením používání product placementu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽÁČKOVÁ, Nikol. Linguistic analysis of product placement in TV reality shows. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
Jakub Schwan -
Formát reality show jako nosič reklamních sdělení
Eva ŠIKL BUREŠOVÁ -
Zhodnocení komunikační kampaně kliniky GHC v rámci reality show Mladší o pár let II
Michaela Váňová -
Reality show
Klára Follová -
Reklama a PR – analýza jich společných a rozdílných znaků
Nikola Vitíková -
Sociální reklama v ČR na příkladu očkování proti onemocnění covid-19
Filip KUNETEK -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Reklama a ochrana svobody projevu
Ondřej Macháček