Nikol ŽÁČKOVÁ

Bakalářská práce

Linguistic analysis of product placement in TV reality shows

Linguistic analysis of product placement in TV reality shows
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to introduce product placement and conduct an analysis of the language used in chosen reality television shows. The theoretical part is focused on introducing the advertising discourse, product placement and linguistic means used in advertising. The practical part consists of analysis of the corpus texts, namely with the communicative situation and encoding of the …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je představit product placement a provést analýzu jazyka užívaného ve vybraných televizních reality show. Teoretická část je zaměřena na představení reklamy, product placementu a jazykových prostředků užívaných v reklamě. Praktická část se zabývá analýzou textů v korpusu, konkrétněji analýzou komunikační situace a jejich účastníků, vysvětlením používání product placementu …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŽÁČKOVÁ, Nikol. Linguistic analysis of product placement in TV reality shows. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání