Generace mileniálů a jejich vliv na podnikání v kreativním průmyslu se zaměřením na divadla – Kateřina Bláhová
Kateřina Bláhová
Diplomová práce
Generace mileniálů a jejich vliv na podnikání v kreativním průmyslu se zaměřením na divadla
Generation of millennials and their influence on business in the creative industry with a focus on theaters
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá významem divadla pro generaci mileniálů. Cílem diplomové práce je zjistit hlavní faktory, které působí na rozhodování mileniálů o návštěvě divadla. V teoretické části je divadlo definováno jako jedna z hlavních oblastí kreativního průmyslu, postavení divadla v České republice a nové trendy s touto oblastí spojené. Dále teoretická část přibližuje marketingovou komunikaci …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the importance of theater for the millennium generation. The aim of the thesis is to find out the main factors that influence the decision-making of the millennium about visiting the theater. In the theoretical part, theater is defined as one of the main areas of creative industry, the position of theater in the Czech Republic and new trends associated with this area …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78423
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2019
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Marek Hrečka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78423
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Factors influencing the AG-dependence of the 3’ splice sites
Tatiana Kováčová -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Pavel Vedmanov -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
The impact of the banking sector on the economic growth in developed and developing countries: a case study of the Czech Republic and Uzbekistan
Abdullaziz Samadov -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova