Project work in elt with young learners of mixed-ability classes – Mgr. Magdalena Říhová
Mgr. Magdalena Říhová
Bachelor's thesis
Project work in elt with young learners of mixed-ability classes
Project work in elt with young learners of mixed-ability classes
Anotácia:
Práce představuje projektovou práci ve výuce anglického jazyka jako možné řešení problémů tříd dětí s rozdílnými schopnostmi.Cílem práce je použít teoretické znalosti a dokázat užitečnost práce na projektech ve výuce angličtiny a její vliv na žákovu samostatnost, schopnost spolupráce, motivaci a komunikaci.Abstract:
The thesis introduces project work in ELT with young learners as a possible solution of the problems of mixed-ability classes. The aim of the thesis is to use the theoretical knowledge and prove the usefulness of project work in teaching English and its influence to pupils autonomy, cooperation, motivation and communication.Keywords
language teaching ELT project work project planning project stages class management teachers role learning abilities mixed-ability class young learners.jazyková výuka výuka anglického jazyka projektová práce plánování projektu etapy projektu řízení třídy role učitele schopnosti k učení třída žáků s rozdílnými schopnostmi mladší žáci.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/honbq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2007
- Vedúci: Mgr. Naděžda Vojtková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in Foreign Languages - English
Práce na příbuzné téma
-
Integrace žákyně s poruchou autistického spektra do třídy žáků s jiným druhem postižením
Hana Konečná -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou
Martin Majcík -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Young Learners - Multiple Intelligence Theory in Project Work
Martina Chlupáčková -
Dealing with Mixed Ability Classes
Jan Kuda -
Teaching English in a Mixed Ability Class
Simona Knopová -
Dealing with Mixed Ability Classes
Adéla Šimanová