Připravenost učitelů z pohledu implementace digitálních technologií v primárním vzdělávání – Leona Šůstková
Leona Šůstková
Diplomová práce
Připravenost učitelů z pohledu implementace digitálních technologií v primárním vzdělávání
Preparedness of Teachers in Terms of Implementing Digital Technologies in Primary Education
Anotace:
Předložená diplomová práce se věnuje implementaci digitálních technologií do výuky a zejména na připravenost učitelů s nimi pracovat. Začleňování moderních technologií do vyučování zůstává nadále velmi diskutovaným a aktuálním tématem, jelikož digitální pomůcky otevírají nové možnosti vzdělávání. Práce nejprve sumarizuje poznatky o digitálních technologií v holistickém pojetí digitálních kompetencí …víceAbstract:
The presented diploma thesis is devoted to the implementation of digital technologies in teaching and, in particular, to the readiness of teachers to work with them. The integration of modern technologies into teaching remains a highly discussed and crucial topic, as digital aids open up new educational opportunities. The thesis first summarizes knowledge about digital technologies in a holistic concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠŮSTKOVÁ, Leona. \textit{Připravenost učitelů z pohledu implementace digitálních technologií v primárním vzdělávání}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/j82owe/.
Jak správně citovat práci
Šůstková, Leona. Připravenost učitelů z pohledu implementace digitálních technologií v primárním vzdělávání. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Vzdělávání a profesní rozvoj učitelů 1. stupně základní školy s akcentem na aktuální požadavky
Tereza ŠANDEROVÁ -
Profesní rozvoj učitelky mateřské školy
Miroslava HRUBÁ -
Profesní rozvoj učitelů pohledem ředitelů mateřských škol
Barbora Adamicová -
Profesní rozvoj učitelů praktického vyučování a odborného výcviku
Marika Punčochářová Jurmanová -
PROFESNÍ ROZVOJ UČITELŮ STŘEDNÍCH ŠKOL
Veronika BAŤKOVÁ -
Proměny color gradingu po nástupu digitální technologie
Benedikt Kyselka