Srovnání vyučovacích metod a forem ve výuce dějepisu na waldorfské škole a klasické základní škole – Bc. Ondřej Kala
Bc. Ondřej Kala
Bakalářská práce
Srovnání vyučovacích metod a forem ve výuce dějepisu na waldorfské škole a klasické základní škole
The Comparison of the Teaching Methods and Forms Used in History Classes at Waldorf School and Standard Primary School
Anotace:
Námětem bakalářské práce je otázka, zda metody ve výuce dějepisu ve waldorfských školách jsou kreativnější a modernější než na klasických základních školách. Práce má jak teoretickou část, tak pedagogický výzkum na základě náslechů v obou typech škol. Náslechy byly provedeny na 2. stupni na jednotlivých typech škol. Výzkum byl proveden na základě pozorování hodin a rozhovoru s učitelkami jednotlivých …víceAbstract:
The theme of the bachelor thesis is the question if the methods used in history classroom teaching in the Waldorf School are more creative and modern that those used in classic basic schools. The thesis has both theoretical part and the research based on observations at both types of schools. The observations were accomplished in the sixth to ninth grade. The research was pursued on the basis of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/npgx7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Martin Novák
- Oponent: Mgr. Radek Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství dějepisu pro základní školy