Vyučovací klima v hodinách zeměpisu na základních školách a nižším stupni gymnázií očima žáků – Bc. Ondřej KOFFER
Bc. Ondřej KOFFER
Diplomová práce
Vyučovací klima v hodinách zeměpisu na základních školách a nižším stupni gymnázií očima žáků
Educational climate in geography lessons at secondary schools and lower stage grammar schools as perceived by pupils
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zjistit aktuální stav vyučovacího klimatu v hodinách zeměpisu na vybraných základních školách a nižším stupni gymnázia tak, jak ho vnímají žáci 7. ročníku (resp. sekundy). V diplomové práci je dále zjišťován vliv nezávislých demografických proměnných na vnímání vyučovacího klimatu zeměpisu žáky. Demografickými proměnnými jsou gender žáků, druh školy (základní škola …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to determine the current status of education climate in geography lessons at secondary school and grammar school as it is perceived 7th grade students. The thesis also investigated the influence of independent demographic variables on the students perception of the education climate in geography. Demographic variables are student gender, type of school (secondary school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2016
Zveřejnit od: 19. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Helena Grecmanová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOFFER, Ondřej. \textit{Vyučovací klima v hodinách zeměpisu na základních školách a nižším stupni gymnázií očima žáků}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/j8uhzn/.
Jak správně citovat práci
KOFFER, Ondřej. Vyučovací klima v hodinách zeměpisu na základních školách a nižším stupni gymnázií očima žáků. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol a učitelství geografie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Problémy s výslovností v ruském jazyce u žáků základní školy (na příkladu Základní školy Letovice)
Michaela Boháčová -
Spolupráce učitelů a rodičů na II. stupni vybrané základní školy a waldorfské základní školy
Hana Hanzlíková -
Vliv cesty do školy na obezitu a motorickou výkonnost u žáků čtvrté třídy základní školy v Chemnitz
Marie - Luise BRITZE -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Problematika osobních a blízkých vztahů a jejich začlenění do výuky na 2. stupni ZŠ a gymnáziích
Květa Fojtíčková -
Srovnání využívání metod a forem výuky ve vyučovacích hodinách ZSV na středních odborných školách a gymnáziích
Lucie KOTÁSKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva