Digital Resources and Their Consumption – Robert Sacco
Robert Sacco
Bakalářská práce
Digital Resources and Their Consumption
Abstract:
These days, almost everyone spends time on the internet or with the content that they've downloaded from it. This thesis investigates how consumers decide which resources to invest their time into by proposing six factors that have a chance of having a statistically significant relationship with consumer satisfaction. These factors are based on the literature review that justifies their selection and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the consumer intentions on buying organic food
Rashedul Hoque -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
17. 3. 2022