Specifika osobního prodeje v bankovnictví – Alexandra Sittová
Alexandra Sittová
Bakalářská práce
Specifika osobního prodeje v bankovnictví
The specifics of personal selling techniques in retail banking
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na specifikaci osobního prodeje v bankovnictví a následný marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané bankovní instituce s bankovním poradcem. V úvodní teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy související s problematikou bankovního marketingu a osobního prodeje, a také pojmy, které úzce souvisí a ovlivňují vzájemnou komunikaci mezi klientem a bankovním …víceAbstract:
The aim of this thesis is to look into the specifics of personal selling techniques in retail banking and to support theoretical backround with a survey of customer satisfaction with personal banking advisory services in a selected retail bank. The paper starts with an overview of theoretical background of marketing and personal selling techniques and its use in retail banking. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42748
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: David Říha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42748
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Ekaterina Terekhova -
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Lizaveta Hladysh -
Marketingový výzkum zaměřený na reklamní kampaň značky Jablonex
Andrea Janečková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty bankovních institucí
Adam Hurta -
Marketingový výzkum v praxi
Jan Cikrt -
Marketingový výzkum ve vybrané společnosti
Jakub Pitřík -
Analýza marketingového mixu vybrané bankovní společnosti
Daniela Hladíková