Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině – Veronika POKORNÁ
Veronika POKORNÁ
Bachelor's thesis
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Specifics of work with students with special individual plan at after school club
Abstract:
V posledních letech se ve vzdělávání uplatňuje tendence inkluze neboli snaha o co největší míru začlenění jedinců s postižením mezi intaktní společnost. Ve své bakalářské práci se zaměřuji na metody práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) ve školních družinách. V teoretické části popisuji pojmy: žák se SVP, inkluzivní vzdělávání a školní družiny, se kterými pak pracuji v praktické …moreAbstract:
In last years is in education used proccess of inclusion - effort of as big as possible integration people with special needs in to the intact society. In my bachelor thesis I focus on methods of work with pupils with special individual plan in afterschool clubs. In the theoretical part I deficne concepts: pupils with special individual plan, inklusive education and afterschool clubs, with which I …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Iva Klugová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POKORNÁ, Veronika. \textit{Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2020. Available from: https://theses.cz/id/j8vsjl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
POKORNÁ, Veronika. Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA