Bc. Iveta Rottová
Bakalářská práce
Uvedení nového produktu na trh
Launching a new product on the market
Anotace:
Existuje široký konsenzus, že na požadavky na textilie, užité na sedadlech osobních vozů, jsou kladeny stále se zvyšující nároky. K dané problematice musí vzorky splnit nejen požadavky norem, ale i stále se zvyšující požadavky zákazníků (hořlavost, odolnost proti oděru, stálobarevnost). Uvedení nové textilie na trh tudíž musí probíhat rychle, nízkonákladově a s ohledem na aktuální trendy. Byla provedena …víceAbstract:
There is a wide consensus that the requirements for textile products used on passenger car seats are still subject to increasing demands. To address the issue, the samples must not only meet standard requirements but also ever-increasing customer requirements (for example – flammability, abrasion resistance, colour fastness). The introduction of new textiles on the market must therefore take place …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/s7iz5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Maroušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Pšikalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.