Uvedení nového výrobku na trh – Bc. Marie Pospíšilová
Bc. Marie Pospíšilová
Bakalářská práce
Uvedení nového výrobku na trh
New product introduction on market
Anotace:
Práce se zabývá uvedením nového výrobku na český trh. V dané problematice byl analyzován výrobek pomocí úrovně produktu a marketingového mixu. Dále byl analyzován trh pomocí situační analýzy do niž spadalo vnitřní a vnější prostředí budoucí firmy, která nejpozději do jednoho roku vstoupí na český trh. V práci byla využita využita také analýza bodu zvratu.Abstract:
Thesis is about evaluation of a new product launch on Czech market. In the given problematic a product was analysed by product level and marketing mix. Also a market was analysed using situation analysis in which contain inner and outer environment of future company, which will enter Czech market in no longer than a year. In thesis turning point analysis was also used.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/gd0jk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Martin Pop, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na zlepšení ekonomické situace podniku s využitím analýzy bodu zvratu
Tomáš Dobrovodský -
Návrh na zlepšení ekonomické situace podniku s využitím analýzy bodu zvratu
Lubomír Burda -
Návrh na zlepšení ekonomické situace podniku s využitím analýzy bodu zvratu
Soňa Svobodová -
Aplikace využití bodu zvratu v řízení firmy
Jiří Kulhánek -
Analýza bodu zvratu v léčebném zařízení
Štěpánka Lebedová -
Řízení nákladů v podniku s využitím analýzy bodu zvratu
Jan Rozehnal -
Využití metody analýzy bodu zvratu při řízení nákladů ve firmě
Monika Kaňová -
Využití metody analýzy bodu zvratu při řízení nákladů ve firmě
Petra Kovácsová