Bc. Marie Pospíšilová

Bakalářská práce

Uvedení nového výrobku na trh

New product introduction on market
Anotace:
Práce se zabývá uvedením nového výrobku na český trh. V dané problematice byl analyzován výrobek pomocí úrovně produktu a marketingového mixu. Dále byl analyzován trh pomocí situační analýzy do niž spadalo vnitřní a vnější prostředí budoucí firmy, která nejpozději do jednoho roku vstoupí na český trh. V práci byla využita využita také analýza bodu zvratu.
Abstract:
Thesis is about evaluation of a new product launch on Czech market. In the given problematic a product was analysed by product level and marketing mix. Also a market was analysed using situation analysis in which contain inner and outer environment of future company, which will enter Czech market in no longer than a year. In thesis turning point analysis was also used.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/gd0jk/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
  • Vedoucí: Ing. Martin Pop, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eliška Smotlachová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách