Komparace využíváných metod pedagogem při vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice a Velké Británii – Libuše ČERVENCOVÁ
Libuše ČERVENCOVÁ
Bachelor's thesis
Komparace využíváných metod pedagogem při vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice a Velké Británii
Comparison of the use of pedagogical methods in the education of pupils with a different mother tongue in education in the Czech Republic and the UK
Abstract:
Bakalářská práce bude zaměřená na rozdíly využívaných metod při vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice a Velké Británii. Práce bude rozdělena na teoretickou a empirickou část, přičemž teoretická část přiblíží strukturu a formu školství v obou státech, jejich základní dokumentaci, zásady, režim dne a způsoby hodnocení. Pro empirickou část byly vybrány kvalitativní metody a to …moreAbstract:
The bachelor thesis will focus on the differences in the methods used in the education of pupils with a different mother tongue in the Czech Republic and the UK. The thesis will be divided into the theoretical and empirical part, the theoretical part will bring out the structure and form of education in both states, their basic documentation, principles, day mode and methods of evaluation. For the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Ladislav Zilcher, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERVENCOVÁ, Libuše. \textit{Komparace využíváných metod pedagogem při vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice a Velké Británii}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2019. Available from: https://theses.cz/id/j97hnh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERVENCOVÁ, Libuše. Komparace využíváných metod pedagogem při vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice a Velké Británii. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Theses on a related topic
-
Podpora žáka s postižením po ztrátě blízké osoby - postoje pedagogů k truchlení žáků a jejich povědomí o možnostech jejich podpory
Alena Nezbedová -
Děti s narušenou komunikační schopností ve školní družině. Podpora rozvoje žáků 1. tříd s vývojovou dysfázií
Markéta Košťáková -
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková -
Pedagogická podpora u žáků s poruchou příjmu potravy na středních školách
Patrik Pitner -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Připravenost učitelek mateřských škol na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Martynková -
Sekundární socializace dětí s odlišným mateřským jazykem v českých mateřských školách
Lucie Štromajerová -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová