Zbyněk Kopeček

Bakalářská práce

Vliv marketingu a manipulace na očkování proti Covid-19

Influence of Marketing and Manipulation on Vaccination Against Covid 19
Anotace:
Práce se zabývá tématem vakcíny proti Covid-19 v kontextu manipulace a argumentačních faulů, využívaných odpůrci očkování, kteří dokázali získat velký mediální prostor na sociálních sítích. Teoretická část se věnuje krizové komunikaci, jednotlivým manipulativním technikám, argumentačním faulům a nejčastějším mýtům ohledně virusu, který je v poslední částí také základně popsán. Praktická část analyzuje …více
Abstract:
The thesis is about the topic of the Covid-19 vaccine in context of manipulation and argumentative fouls used by objectors of vaccination who were abble to gain a large media space on social networks. The theoretical part is devoted to crisis communication, manipulative techniques, argumentative fouls and the most common myths about the virus, which is also basically described in the last part. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kopeček, Zbyněk. Vliv marketingu a manipulace na očkování proti Covid-19. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace