Teaching English to Children at an Early Age – Mgr. Vendula Krpcová
Mgr. Vendula Krpcová
Bachelor's thesis
Teaching English to Children at an Early Age
Teaching English to Children at an Early Age
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou výuky anglického jazyka dětí ve věku 1,5 – 3,5 let. Teoretická část charakterizuje děti této věkové skupiny, zaměřuje se na úroveň jejich kognitivního vývoje a popisuje proces osvojování si mateřského a cizího jazyka. Dále je navržena metoda, která by mohla být využita při výuce anglického jazyka u dětí v raném věku. Praktická část je věnována popisu výukových …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of teaching English to young children at the age of 1.5 – 3.5. Theoretical part characterises children at this age group, focuses on the level of their cognitive development and describes the process of first and second/foreign language acquisition. A method that could be used for teaching English as a foreign language to children at an early age is suggested …viacKeywords
Předškolní věk vývoj dětí v raném věku osvojování rodného jazyka osvojování cizího jazyka výuka cizího jazyka kompetence učitele / Children at an early age early child’s development very young learners mother tongue acquisition foreign language acquisition teaching to foreign language teacher’s competence
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g0qho/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedúci: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Naděžda Vojtková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Lower Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková -
Informovanost a kompetence učitelů v mateřských školách v oblasti narušené komunikační schopnosti u dětí
Klára Valešová -
Učitelská kompetence v rámci výuky tělesné výchovy na 1. stupni ZŠ
Martin Polách -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Zjišťování úrovně diagnostické kompetence budoucích učitelů tělesné výchovy.
Eva Valkounová -
Profesní kompetence učitele informatiky na gymnáziu
Jaromír BASLER -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Digitální kompetence učitele v předškolním vzdělávání
Michaela Mikulková