Umístění reklamy v autorských dílech – Bc. Verona Ballay
Bc. Verona Ballay
Bachelor's thesis
Umístění reklamy v autorských dílech
Placement of Advertisement in Author's Work
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce bylo přiblížit problematiku umisťování reklamy v autorských dílech. Ve své práci jsem nastínila autorské právo i z pohledu reklamy, popsala typy médií a jejich stručnou historii. Rozebrala jsem reklamu a její regulaci, která je pro současné nadužívání reklamních sdělení podstatná. Ale hlavní zaměření celé práce je product placement. Už několik let je v České republice povolen …viacAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to describe the placement of advertisement in copyright works. In my thesis I have outlined the copyright from the perspective of advertising, media types and I´ve described their brief history. I have analyzed advertising and its regulation, which is essential for the present overuse of advertising communication. However the main focus of the work is the product placement …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/yk9am/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedúci: JUDr. Aleš Rozehnal, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Marián Kropaj, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Legal Administration in Undertaking
Práce na příbuzné téma
-
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova -
The Psychological Aspects of AIDS portrayed in Vital Signs
Katarína Vargová -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Jan Svoboda -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská -
Psychologie reklamy
Iva Nesrstová