Bc. Jana Šobotníková

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení

Integrated marketing communications as a new form of effectiveness of communication activities
Anotace:
Integrovaná marketingová komunikace (IMK) je známa a využívána řadu let. Přesto se teprve nedávno koncepce IMK objevila jako jeden z nových trendů současné doby. Většina firem ví, že propojení jednotlivých nástrojů marketingového mixu do sjednocené komunikace je nejefektivnější a nejúčinnější formou komunikace se zákazníky. Bohužel však řada z těchto firem neumí nebo nemá možnost správně a efektivně …více
Abstract:
Integrated Marketing Communications (IMC) is known and used for many years. In spite of it IMC has recently been spotted as one of the new trends of nowadays. Most companies know that each tool of the marketing mix linked together into the integrated communications is the most effective and efficient form of the communication with customers. Many of the companies are unable or have no chance to properly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní