Vliv ekonomické situace na obsahy a formy marketingové komunikace ve vybraném oboru – Bc. Iveta Kratochvílová
Bc. Iveta Kratochvílová
Master's thesis
Vliv ekonomické situace na obsahy a formy marketingové komunikace ve vybraném oboru
Effect of economic situation on the contents and forms of marketing communication in a selected branch
Abstract:
Abstrakt Předkládaná práce se zabývá problematikou vlivu ekonomické krize na marketing a marketingovou komunikaci podniku. Vychází z teoretických poznatků oboru marketingové komunikace, z dat o vývoji celkové a oborové ekonomické situace v období krize a následně jí vyvolaných změn v marketingu a marketingové komunikace vybraného podniku s důrazem na využití koncepce CRM a specificky databází jako …moreAbstract:
Abstract The thesis deals with the impact of the economic crisis on marketing and marketing communications of a company. It proceeds from theoretical findings of the marketing communications study field and from the data revealing the development of overall and sector economic situation during the period of the crisis. It also takes into consideration the changes in marketing and marketing communications …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q2x44/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRATOCHVÍLOVÁ, Iveta. \textit{Vliv ekonomické situace na obsahy a formy marketingové komunikace ve vybraném oboru}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/j9yfsq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Marketingová komunikace restaurací v ČR
Michael Kalina -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace ve společnosti Haas Profile, s.r.o.
Iva Částková -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera