Bc. Martina VYCHODILOVÁ

Bakalářská práce

Celebrity v reklamě

Celebrities in advertisment
Anotace:
V teoretické části je definován pojem celebrita, vysvětlen rozdíl mezi mluvčím a doporu-čovatelem značky a dále popsány zásady pro správnou volbu a účinkování celebrit v reklamě. Praktická část popisuje legislativní možnosti a omezení celebrit v reklamách v ČR, analýzu reklamních kampaní s celebritami (AHA!, Bramac, Vodafone, atd.) a výsledky dotazování na téma {\clqq}přínos celebrit reklamě``. Dotazování …více
Abstract:
The theoretical part deals with definition of term "Celebrity", explanation of difference between a speaker and mark promoter and it also provides principles for the correct choice of celebrities and their performance in advertisment. The practical part describes legislative scope and limitation of celebrities in commercials made in the Czech republic as well as analysis of advertising campaigns with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4885

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VYCHODILOVÁ, Martina. Celebrity v reklamě. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma