Bc. Kristína BRZÁ

Bachelor's thesis

Specifika sociální reklamy mimo české prostředí

Specifics of social commercials outside Czech enviroment
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá oblasťou sociálnej reklamy mimo českého prostredia, a to vo Veľkej Británii. Charakterizuje pojmy sociálny marketing, sociálna kampaň a sociálna re-klama. Súčasne i porovnáva sociálny marketingu s komerčným marketingom, poukazuje na ich rozdiely a poukazuje na postavenie sociálneho marketingu vo Veľkej Británii v konfrontácií so situáciou v Českej a Slovenskej republike …more
Abstract:
The Bachelor's Degree Work relates to the field of social advertising outside the Czech society, namely in Great Britain. It characterizes the concepts of social marketing, social campaign and social advertising. Simultaneously it confronts the social marketing with commercial marketing, pointing at their differences and the position of social marketing in Great Britain in confrontation with the situation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Accessible from:: 11. 5. 2009
Identifier: 10492

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BRZÁ, Kristína. Specifika sociální reklamy mimo české prostředí . Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications