Péče, výchova a volný čas dětí s kombinovaným defektem ve výchovně-vzdělávacích institucích stacionárního typu – Bc. Veronika Blahoňovská, DiS.
Bc. Veronika Blahoňovská, DiS.
Bakalářská práce
Péče, výchova a volný čas dětí s kombinovaným defektem ve výchovně-vzdělávacích institucích stacionárního typu
Anotace:
Práce se zabývá mentální a jinou retardací u dětí, studuje její příčiny, následky a kombinace. Zajímá se o výchovně-vzdělávací možnosti handicapovaných jedinců a mapuje speciální školství. Studuje volnočasové aktivity a možnosti handicapovaných dětí v porovnání s dětmi zdravými. Výsledkem práce se stal koncept herny pro děti s více vadami pro potřeby výchovně-vzdělávacího stacionárního zařízení.Abstract:
Die Arbeit beschäftigt sich der mentale und andere Kinderretardation, studiert seine Ursachen, Folgen und Zusammenschaltung. Interessiert sich bei den Erziehungsmöglichkeiten der Behinderte und mappiert das Spezialschulwesen. Studiert die Aktivitäten in der Freizeit und Möglichkeiten der behinderte Kinder. Als Frucht is ein Spielzimmerkoncept für Kinder mit mehreren Defekten für Bedürfnisse der erzieherische …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ftefu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2006
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAHOŇOVSKÁ, Veronika. \textit{Péče, výchova a volný čas dětí s kombinovaným defektem ve výchovně-vzdělávacích institucích stacionárního typu}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/ja0uoj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pozitivní percepce dětí s mentální retardací v jejich rodinách v závislosti na věku dítěte, struktuře rodiny a pobytu člověka s mentální retardací ve vybraných institucích.
Denisa NOVOTNÁ KUBÍNKOVÁ -
Postupy edukace žáků s lehkou mentální retardací v rámci integrace v běžné základní škole.
Martina NUSLAUEROVÁ -
Tvorba informací ve snadném čtení pro osoby s mentální retardací
Martina PECHOVÁ -
Sexualita osob s mentální retardací v pobytových zařízeních sociálních služeb
Lucie KEKRTOVÁ -
Test schopností klientů s mentální retardací se zaměřením na základní technické vybavení v domácnostech a v sociálních institucích
Magdalena KASPŘÍKOVÁ -
Možnosti smysluplného využívání volného času osobami s lehkou a středně těžkou mentální retardací se zaměřením na děti a mládež
Emil Morav -
Pozice sociálního pracovníka v instituci speciální školy
Lenka LAVIČKOVÁ -
Elektronická hudba v kontextu vzdělávací instituce: proč a jak učit zvuková umění
Natálie Pleváková