Aspekty pedagogické komunikace v předškolním vzdělávání – Eliška SENTENSKÁ
Eliška SENTENSKÁ
Diplomová práce
Aspekty pedagogické komunikace v předškolním vzdělávání
Aspects of pedagogical communication in preschool education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vybranými aspekty pedagogické komunikace ve vztahu pedagoga a dítěte. Celá práce je rozdělena do dvou části, teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá pojmem komunikace, především se zaměřením na specifika pedagogické komunikace a jejími primární účastníky, v tomto případě učitelkou v mateřské škole a dítětem předškolního věku. Práce charakterizuje specifika dětí předškolního …víceAbstract:
In my thesis I deal with the selected aspects of educational communication among the teacher and the child. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the concept of communication, in particular teaching communication and its participants - namely a teacher in kindergarten and preschool age children. The specifics of pre-school children in all relevant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SENTENSKÁ, Eliška. Aspekty pedagogické komunikace v předškolním vzdělávání. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Syndrom vyhoření učitelek v mateřských školách v závislosti na sociálním klimatu pedagogického sboru
Daniel Procházka -
Dítě v náhradní rodinné péči v interakci s učitelkou v mateřské škole
Jitka GOLÁŇOVÁ -
Využití drátků, korálků v mateřské škole pro rozvoj a zjišťování úrovní jemné motoriky u dětí v mateřské škole
Aneta NEKOLOVÁ -
Matka předškolního dítěte v roli učitelky v mateřské škole
Tereza BRUSNICKÁ -
Interakce mezi učitelkami a dětmi v reakci na nevhodné chování v mateřské škole
Barbora Hilschová -
Komunikace mezi učitelkami a dětmi v mateřské škole v průběhu spontánní hry
Monika Hlaváčová -
Dítě se sluchovým postižením - jeho komunikace a vztahy v mateřské škole a v rodině
Karolína ROČKOVÁ -
Využívání trestů v edukační práci s dětmi v mateřských školách
Barbora Janoštíková