David Ložek
Bachelor's thesis
Generativní umělá inteligence vizuálního obsahu
Generative artificial intelligence in visual content creation
Abstract:
Cílem práce je poskytnout ucelený přehled o stávajících metodách a technikách umělé inteligence, které umožňují generování obrazových dokumentů, a to s důrazem na modely DALL·E a Midjourney. V teoretické části je představena obecná struktura a principy fungování generativních modelů, jejich trénování a mechanismy, díky kterým je možné generovat nový vizuální obsah na základě uživatelských pokynů. Praktická …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to provide a comprehensive overview of existing methods and techniques of artificial intelligence that enable the generation of visual documents, with an emphasis on the DALL·E and Midjourney models. The theoretical part introduces the general structure and principles of operation of generative models, their training process and mechanisms that allow generating new …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92898
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: Jan Černý
- Reader: Zdeněk Molnár
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92898
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Using Generative Artificial Intelligence in Marketing
Tomáš Dubač -
Generativní umělá inteligence v grafické tvorbě pohledem designérů – problematika autorství a etiky
Kateřina Valová -
Generativní umělá inteligence pro syntézu obrazu
Tien Tran -
Generativní umělá inteligence a problematika dezinformací
Ondřej Habětínek -
IMPLEMENTATION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE FOR CREATING MAPS
Parinda PANNOON -
Umělá inteligence v softwarovém inženýrství
Jakub Vlček -
Řešení problémových úloh s využitím umělé inteligence ve vyučování strojírenských oborů na střední škole
Václav Procházka