Zuzana Kochová

Diplomová práce

Mezinárodní marketingová strategie nealkoholického nápoje Guaraná Antarctica

International marketing strategy of soft drink Guaraná Antarctica
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií značky nealkoholických nápojů Guaraná Antarctica. Popisuje marketingovou strategii značky na domácím trhu v Brazílii a vstup značky na mezinárodní trhy. Dále diplomová práce analyzuje tržní příležitosti této značky nápojů s extraktem z guarany v České republice a hodnotí přenos marketingové strategie do českého prostředí. Na základě získaných podkladů …více
Abstract:
The thesis deals with the marketing strategy of Brazilian brand of soft drinks Guaraná Antarctica. Fisrt it describes the brand marketing strategy in the domestic market in Brazil and its entry to international markets. Furthermore the thesis analyzes market opportunities of this brand of drinks with guarana extract in Czech Republic and evaluate the trasfer of marketing strategies to Czech environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 9. 2012
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Jan Bockstefel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34006

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod