Textil jako nebeský materiál – Amálie Magdaléna Mlčochová
Amálie Magdaléna Mlčochová
Bakalářská práce
Textil jako nebeský materiál
Use of Textile in Footwear Design
Anotace:
Hlavním aspektem této bakalářské práce je textil, konkrétně jeho použití v obuvnictví. Teoretická část se zabývá historií textilu u obuvi a uvádí jejich chronologické a funkční aspekty v minulosti. Dále se zabývá charakterizací vlastností a použití jednotlivých druhů textilií. Poslední kapitola je vyhrazená rešerši čistě textilní obuvi současného trhu. Praktická část bakalářské práce představuje autorské …víceAbstract:
The main aspect of this bachelor's thesis is textiles, specifically their application in the footwear industry. The theoretical part examines the history of textiles in footwear and presents their chronological and functional aspects in the past. It also characterizes the properties and uses of different types of textiles. The last chapter is dedicated to the research of purely textile footwear in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mlčochová, Amálie Magdaléna. Textil jako nebeský materiál. Zlín, 2023. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design obuvi
Práce na příbuzné téma
-
Přenosové jevy při sušení plošných textilních materiálů
Jaroslav Fábera -
Rekonstrukce ženského kostýmu (textil, šperky, obuv, doplňky) přibližujícího život na území střední Evropy v období mladší doby železné - latén (450 - 50 př. n. l.).
Tereza JAŠOVÁ -
Účinnost letákové kampaně společnosti Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2007
Šárka ŠTĚTKÁŘOVÁ