Amálie Magdaléna Mlčochová
Bachelor's thesis
Textil jako nebeský materiál
Use of Textile in Footwear Design
Abstract:
Hlavním aspektem této bakalářské práce je textil, konkrétně jeho použití v obuvnictví. Teoretická část se zabývá historií textilu u obuvi a uvádí jejich chronologické a funkční aspekty v minulosti. Dále se zabývá charakterizací vlastností a použití jednotlivých druhů textilií. Poslední kapitola je vyhrazená rešerši čistě textilní obuvi současného trhu. Praktická část bakalářské práce představuje autorské …moreAbstract:
The main aspect of this bachelor's thesis is textiles, specifically their application in the footwear industry. The theoretical part examines the history of textiles in footwear and presents their chronological and functional aspects in the past. It also characterizes the properties and uses of different types of textiles. The last chapter is dedicated to the research of purely textile footwear in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mlčochová, Amálie Magdaléna. Textil jako nebeský materiál. Zlín, 2023. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Shoe Design
Theses on a related topic
-
Přenosové jevy při sušení plošných textilních materiálů
Jaroslav Fábera -
Rekonstrukce ženského kostýmu (textil, šperky, obuv, doplňky) přibližujícího život na území střední Evropy v období mladší doby železné - latén (450 - 50 př. n. l.).
Tereza JAŠOVÁ -
Účinnost letákové kampaně společnosti Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2007
Šárka ŠTĚTKÁŘOVÁ