Competences and employability of Erasmus Mundus Graduates in Agriculture on the Job Market in China and Mongolia – Bc. Radek Vašíček
Bc. Radek Vašíček
Master's thesis
Competences and employability of Erasmus Mundus Graduates in Agriculture on the Job Market in China and Mongolia
Abstract:
Erasmus is European Action Scheme for the Mobility of University Students. This is European Union project to support international mobility of university students and teachers across the world with European universities. Erasmus programme was founded in 1987. More than 3,000 students attended international study visit from 11 countries in the first year of Erasmus Mundus. This programme focuses on …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠÍČEK, Radek. \textit{Competences and employability of Erasmus Mundus Graduates in Agriculture on the Job Market in China and Mongolia}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Tropical AgriSciences. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/jacm5z/.
Plný text práce
Právo: I, Radek Vašíček hereby confirm that this diploma thesis entitled: Competences and Employability of Erasmus Mundus Graduates in Agriculture on the Job Market in China and Mongolia, was done by myself and used only materials cited in the text and reported in bibliography.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta tropického zemědělstvíCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Tropical AgriSciencesMaster programme / odbor:
Tropical Agriculture / International Development and Agricultural Economics
Práce na příbuzné téma
-
Putting ‘Bologna to work’. The influence of the Bologna process on the employability of higher education graduates
Margot Koenders -
Analýza zahraniční mobility na českých vysokých školách
Nikola HUSLIČKOVÁ -
IFLA Guidelines for LIS Education Programmes a jeho komparace se studijním programem Knihovnictví na Slezské univerzitě v Opavě
Adéla Šimečková -
Perception of the Swedish education system by African immigrant children and youth
Anthonia Imuetinyanosa Kachie-ogoke -
Aplikace prvků Career Human Agency Theory v poradenské činnosti kariérových poradců na vysokých školách
Eliška Olšanová -
Career Development in the Emerging Adulthood Context
Lucia Kvasková -
User-centered map visualization of career growth
Markéta Kučerová -
The Effect of Cultural Intelligence for Global Career Intentions
Sercan Birsen
Názov
Vložil
Vložené
Práva