Porovnání distribučních kanálů vybraných leteckých společností – Tereza Zavadilová
Tereza Zavadilová
Diplomová práce
Porovnání distribučních kanálů vybraných leteckých společností
Comparison of distribution channels of selected airlines
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na distribuci a srovnání jednotlivých distribučních kanálů, které jsou v letecké dopravě využívány. Teoretické poznatky jsou aplikovány na příkladu dvou významných evropských leteckých společností, KLM a Air France, které společně tvoří skupinu Air France-KLM. Hlavním cílem je porovnat jednotlivé distribuční cesty a potvrdit, nebo naopak vyvrátit tezi, že valná většina rezervací …víceAbstract:
This thesis focuses on the distribution and comparison of different distribution channels, which are used in aviation. Theoretical knowledge is applied to the example of two major European airlines, KLM and Air France, which together form a group of Air France-KLM. The main objective is to compare the various distribution channels and to confirm or to refute the thesis that the vast majority of airline …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34213
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2013
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Tomáš Bakos
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34213
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Přehledová a srovnávací analýza online distribučních kanálů letenek
Ondřej Cikánek -
Distribuční kanály vybraného operátora
Barbora Halamková -
Rozvoj distribučních kanálů vybraného sortimentu společnosti Lanex, a.s.
Ondřej Škrob -
Projekt optimalizace logistiky společnosti GCE pomocí SW podpory
Markéta Musilová -
Procesy komunikace nadnárodní společnosti s veřejností a jejich právní aspekty
Eva Krušoftová -
Social media marketing strategies of Turkish airline companies
Mehmet Berkay Yungevis -
Elektronický marketing leteckých společností
Roman Štefek -
Možnosti a přínosy zapojení ubytovacího zařízení do nabídky GDS
Lucie Dvořáková