Návrh marketingovej komunikácie hotela Courtyard by Marriott Basel – Bc. Romana Ružičková
Bc. Romana Ružičková
Bakalářská práce
Návrh marketingovej komunikácie hotela Courtyard by Marriott Basel
Proposal of marketing communication for the hotel Courtyard by Marriott Basel
Abstract:
RUŽIČKOVÁ, Romana. Proposal of marketing communication for the hotel Courtyard by Marriott Basel. [Bachelor´s dissertation] Vysoká škola hotelová v Prahe 8, spol. s.r.o. Prague 2016.Number of pages :55 The first chapter explains the concepts of marketing, marketing mix, marketing communication, marketing communication mix and new formsof marketing communication. The second chapter focuses on the description …víceAbstract:
RUŽIČKOVÁ, Romana. Návrh marketingovej komunikácia hotela Courtyard by Marriott Basel. [Bakalárska práca] Vysoká škola hotelová v Prahe 8, spol. s.r.o., Praha: 2016. Celkový počet strán: 55 Prvá kapitola je venovaná vysvetleniu pojmov marketing, marketingový mix, marketingový komunikácia, marketingový komunikačný mix a nové formy marketingovej komunikácie. Druhá kapitola je zameraná na opis hotela …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13972/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RUŽIČKOVÁ, Romana. \textit{Návrh marketingovej komunikácie hotela Courtyard by Marriott Basel}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/jaixov/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Nové formy marketingovej komunikácie a ich využitie v podniku
Petra Otáhalová -
Prieskum vnímania nových foriem marketingovej komunikácie
Beáta Kováčová Konczová -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec