Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization – Bc. Michaela Růžičková
Bc. Michaela Růžičková
Master's thesis
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje marketingovému řízení a plánování v nevýdělečných organizacích, konkrétně pak ve státních příspěvkových organizacích. V teoretické části je popisováno marketingové plánování obecně a marketingové plánování v nevýdělečných organizacích, včetně sestavování jejich marketingového plánu a dále konkrétněji v organizacích veřejného sektoru. V praktické části je provedena analýza …viacAbstract:
The Master's Thesis deals with the subject of Marketing, Planning and Management for non-for-profit organizations, namely in state-funded institutions. Its Theoretical Framework features a description of marketing planning in general and marketing planning in non-for-profit organizations specifically, including methods of marketing plan outlining, with detailed implications for public-sector institutions …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ag5qc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RŮŽIČKOVÁ, Michaela. \textit{Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization} Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/japu2x/. [cit. 2024-03-29].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
International marketing strategy of Faculty of Economics and Administration, Masaryk University
Daria Borovko -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing - súčasť finančných inštitúcii
Peter Katrinec -
Project of Cost Management System in the Company XY
Martin Křížek -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Le facility management : la numérisation des processus dans l'entreprise ENGIE Services a.s.
Soňa DUCHOŇOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová