Tvořivá dramatika jako nástroj rozvoje tvořivosti dětí – Zuzana Nozarová
Zuzana Nozarová
Diplomová práce
Tvořivá dramatika jako nástroj rozvoje tvořivosti dětí
Creative grammar as a tool for the growth of children's creativity
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit dopad tvořivé dramatiky na úroveň rozvoje tvořivosti dětí předškolního věku. Teoretická část obsahuje současný stav poznání v oblasti tvořivé dramatiky v mateřské škole, tvořivosti u dětí předškolního věku, její úrovní a doménami, vzniku a podstaty stavu flow a současnými nástroji pro měření úrovně tvořivosti. Výzkumná část zjišťuje úroveň tvořivosti dětí z experimentální …víceAbstract:
The aim of the thesis is to determine the impact of creative drama on the level of creativity development in pre-school children. The theoretical part contains the current state of knowledge in the field of creative drama in kindergarten, creativity in preschool children, its levels and domains, the emergence and nature of the flow state and the current tools for measuring the level of creativity. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6496
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: PaedDr. Vladimíra Hornáčková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Tvořivé myšlení a školní zralost
Jana ZERONIKOVÁ -
Odlišnosti v provedení Urbanova figurálního testu tvořivého myšlení dětí se specifickými poruchami učení
Lucie LAVÍROVÁ -
Tvořivé myšlení a bilingvismus u dětí mladšího školního věku
Anna HOLÁ -
Komparace kreativního myšlení žáků se specifickými poruchami učení a žáků intaktních na prvním stupni základních škol v Praze
Michaela KOVÁCSOVÁ -
Metody pro výzkum divergentního myšlení
Zdeňka ŠULCOVÁ -
Komparace kreativního myšlení žáků pátých tříd, vyučujících v pátých třídách a studentů učitelství 1. stupně ZŠ
Eliška PARÝZKOVÁ -
Rozvoj tvořivosti a kritického myšlení při volnočasových aktivitách dětí školního věku
Jana Esenderová -
Odlišnosti v provedení Urbanova figurálního testu tvořivého myšlení dětí se specifickými poruchami učení
Lucie LAVÍROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva