Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM – Bc. Aneta Pindurová
Bc. Aneta Pindurová
Master's thesis
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Online Marketing Communication of the Non-profit Organization Colliery SRDCEM
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci v online prostředí. Cílem této práce bude zhodnotit současné nastavení online marketingové komunikace neziskové organizace a vytvořit návrhy na její zlepšení. V teoretické části bude nejprve vymezen komunikační mix, na který následuje popis online marketingové komunikace, spolu s jejími nástroji, konkrétně web, PPC kampaně, SEO, remarketing …viacAbstract:
This thesis focuses on marketing communication in the online environment. The aim of this thesis will be to evaluate the current setup of online marketing communication of a non-profit organization and to make suggestions for its improvement. The theoretical part will first define the communication mix, followed by a description of online marketing communication, along with its tools, namely the web …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vneox/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dagmar Fišerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PINDUROVÁ, Aneta. \textit{Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM}. Online. Diplomová práca. Opava: Slezská univerzita v Opavě, School of Business Administration in Karvina. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/jauctd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová