Kvalita služeb poskytovaných zákazníkům ve vybrané společnosti – Bc. Aneta HRUBÁ
Bc. Aneta HRUBÁ
Diplomová práce
Kvalita služeb poskytovaných zákazníkům ve vybrané společnosti
The quality of customers service in selected companies
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou kvality služeb poskytovaných zákazníkům s cílem analýzy současné situace, konkrétně ve společnosti E.ON Česká republika, s.r.o. a navrhnutí opatření na zlepšení tohoto systému poskytování služeb zákazníkům na základě zjištěných výsledků.Abstract:
This thesis deals with the issue of customer service quality with the aim to analysis the current situation particularly in E.ON Česká republika Ltd. and suggest improvements of the customer service system based on the findings.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dagmar Bednářová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRUBÁ, Aneta. Kvalita služeb poskytovaných zákazníkům ve vybrané společnosti. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Systém managementu kvality ve výrobním procesu společnosti Aisin Europe Manufacturing Czech s.r.o. působící v odvětví automobilového průmyslu
Vladislav Vanýsek -
Zavedení systému managementu kvality dle standardu ISO 9001: 2015 v organizaci
Alexandr Tya -
Zavedení systému managementu kvality ve výrobním podniku
Zdeněk Malich -
Zavedení systému managementu kvality dle standardu ISO 9001:2015 ve vybrané firmě
David Hlinčík -
Zavedení systému managementu kvality dle standardu ISO 9001:2015 a jeho význam pro podnikovou praxi
Jakub Sieber -
Zavádění systému managementu kvality a enviromentálního managementu ve státní příspěvkové organizaci
Karel Smetana -
Rozvoj podniku prostřenictvím nástrojů managementu kvality
Veronika Kolomazníková -
Integrace systémů environmentálního managementu a managementu bezpečnosti práce do systému managementu kvality v orgánu státního dozoru
Ondřej Antoš
Název
Vložil
Vloženo
Práva