Michaela HORÁKOVÁ

Master's thesis

Vliv progresivity/inovativnosti na porozumění během plnění úkolu spojeného s matematikou

The influence of progressivity / innovation on understanding while working on a mathematically oriented task
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit, jaký má vliv úroveň inovativnosti/progresivity učitele matematiky na průběh sebehodnocení žáka pátého ročníku základní školy při plnění matematické úlohy. S hlavním cílem práce souvisí dílčí výzkumné cíle, ve kterých zkoumáme vliv vedlejších faktorů, jako je například pohlaví nebo úspěšnost v testu matematických dovedností. V teoretické části je uvedena charakteristika …more
Abstract:
The aim of this master's thesis is to determine the influence of the level of innovation/progressivity level of the teacher of mathematics on the process of self-assessment of the pupil of the fifth grade of elementary school in fulfilling the mathematics tasks. The main goal of the work is related to partial research objectives in which we examine the influence of secondary factors such as gender …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 3. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 4. 2019
  • Supervisor: PhDr. Vlastimil Chytrý, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HORÁKOVÁ, Michaela. Vliv progresivity/inovativnosti na porozumění během plnění úkolu spojeného s matematikou. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / field:
Primary School Teacher Education / Teaching for Primary School