Vliv progresivity/inovativnosti na porozumění během plnění úkolu spojeného s matematikou – Michaela HORÁKOVÁ
Michaela HORÁKOVÁ
Diplomová práce
Vliv progresivity/inovativnosti na porozumění během plnění úkolu spojeného s matematikou
The influence of progressivity / innovation on understanding while working on a mathematically oriented task
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, jaký má vliv úroveň inovativnosti/progresivity učitele matematiky na průběh sebehodnocení žáka pátého ročníku základní školy při plnění matematické úlohy. S hlavním cílem práce souvisí dílčí výzkumné cíle, ve kterých zkoumáme vliv vedlejších faktorů, jako je například pohlaví nebo úspěšnost v testu matematických dovedností. V teoretické části je uvedena charakteristika …víceAbstract:
The aim of this master's thesis is to determine the influence of the level of innovation/progressivity level of the teacher of mathematics on the process of self-assessment of the pupil of the fifth grade of elementary school in fulfilling the mathematics tasks. The main goal of the work is related to partial research objectives in which we examine the influence of secondary factors such as gender …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 4. 2019
- Vedoucí: PhDr. Vlastimil Chytrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁKOVÁ, Michaela. \textit{Vliv progresivity/inovativnosti na porozumění během plnění úkolu spojeného s matematikou}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/jazl4g/.
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Michaela. Vliv progresivity/inovativnosti na porozumění během plnění úkolu spojeného s matematikou. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Metakognice jako součást procesu řešení matematických slovních úloh žáků mladšího školního věku
Petra Zgarbová -
Metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu
Veronika Janštová -
Vliv používané metodiky na úspěšnost řešení testu zjišťujících připravenost z matematiky na víceletá gymnázia
Iva KARÁSKOVÁ