Michaela HORÁKOVÁ

Diplomová práce

Vliv progresivity/inovativnosti na porozumění během plnění úkolu spojeného s matematikou

The influence of progressivity / innovation on understanding while working on a mathematically oriented task
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, jaký má vliv úroveň inovativnosti/progresivity učitele matematiky na průběh sebehodnocení žáka pátého ročníku základní školy při plnění matematické úlohy. S hlavním cílem práce souvisí dílčí výzkumné cíle, ve kterých zkoumáme vliv vedlejších faktorů, jako je například pohlaví nebo úspěšnost v testu matematických dovedností. V teoretické části je uvedena charakteristika …více
Abstract:
The aim of this master's thesis is to determine the influence of the level of innovation/progressivity level of the teacher of mathematics on the process of self-assessment of the pupil of the fifth grade of elementary school in fulfilling the mathematics tasks. The main goal of the work is related to partial research objectives in which we examine the influence of secondary factors such as gender …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 4. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Vlastimil Chytrý, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORÁKOVÁ, Michaela. Vliv progresivity/inovativnosti na porozumění během plnění úkolu spojeného s matematikou. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy