Bc. Martin Belko

Bakalářská práce

Prostredie pre tvorbu 2D scén s podporou jednoduchej fyziky

Environment for creating 2D scenes with the support for simple physics
Abstract:
This thesis is mainly characterized by the architecture and operation of existing game engines (e.g. Unity, Unreal Engine). The first result is the implementation of the game engine, which allows optimized rendering of 2D objects with the support of simple physics. The second result is the implementation of an editor for creating a 2D scene, which will be based on the above-mentioned game engine. Implementation …více
Abstract:
Práca sa zaoberá architektúrou a fungovaním existujících herných enginov (napr. Unity, Unreal Engine). Prvým výsledkom práce je implementácia herného enginu umožňujúceho optimalizované vykresľovanie 2D objektov s podporou jednoduchej fyziky. Druhým výsledkom práce je implementácia editoru pre vytváranie 2D scén, ktorý bude založený na vyššie spomenutom hernom engine. Implementácia a popis herného enginu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2022
  • Vedoucí: RNDr. Jan Byška, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Matúš Talčík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Programování a vývoj aplikací / Programování a vývoj aplikací