Bc. Markéta Říhová

Diplomová práce

Monitoring médií v praxi společnosti zaměřené na direct marketing

Media monitoring in use in a direct marketing company
Anotace:
Monitoring médií by měl být nezbytnou součástí činnosti každé společnosti. V této práci si názorně ukážeme jak je tato činnost důležitá, jak z hlediska současného, ale také z hlediska budoucího vývoje společnosti. Cílem této práce je demonstrovat, že monitoring médií není pouze ztrátou času, jak si doposud některé společnosti myslí, ale je to důležitá součást práce, která nám do budoucna může přinést …více
Abstract:
Media monitoring should be an essential part of daily activities in every company. The high importance of this activity will be shown in this thesis, in terms of current and future company development. The aim of this thesis is to demonstrate that media monitoring is not just waste of time - activity, as some companies think even today, it is an important part of daily work, which can bring us higher …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Jan Emmer
  • Oponent: PhDr. Petr Váňa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní