Bc. Markéta Říhová

Master's thesis

Monitoring médií v praxi společnosti zaměřené na direct marketing

Media monitoring in use in a direct marketing company
Abstract:
Monitoring médií by měl být nezbytnou součástí činnosti každé společnosti. V této práci si názorně ukážeme jak je tato činnost důležitá, jak z hlediska současného, ale také z hlediska budoucího vývoje společnosti. Cílem této práce je demonstrovat, že monitoring médií není pouze ztrátou času, jak si doposud některé společnosti myslí, ale je to důležitá součást práce, která nám do budoucna může přinést …more
Abstract:
Media monitoring should be an essential part of daily activities in every company. The high importance of this activity will be shown in this thesis, in terms of current and future company development. The aim of this thesis is to demonstrate that media monitoring is not just waste of time - activity, as some companies think even today, it is an important part of daily work, which can bring us higher …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2011
  • Supervisor: PhDr. Jan Emmer
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní