Monitoring médií v praxi společnosti zaměřené na direct marketing – Bc. Markéta Říhová
Bc. Markéta Říhová
Master's thesis
Monitoring médií v praxi společnosti zaměřené na direct marketing
Media monitoring in use in a direct marketing company
Anotácia:
Monitoring médií by měl být nezbytnou součástí činnosti každé společnosti. V této práci si názorně ukážeme jak je tato činnost důležitá, jak z hlediska současného, ale také z hlediska budoucího vývoje společnosti. Cílem této práce je demonstrovat, že monitoring médií není pouze ztrátou času, jak si doposud některé společnosti myslí, ale je to důležitá součást práce, která nám do budoucna může přinést …viacAbstract:
Media monitoring should be an essential part of daily activities in every company. The high importance of this activity will be shown in this thesis, in terms of current and future company development. The aim of this thesis is to demonstrate that media monitoring is not just waste of time - activity, as some companies think even today, it is an important part of daily work, which can bring us higher …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ybtcd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Jan Emmer
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Monitoring teplotního profilu krystalizátoru prostřednictvím optovláknového DTS systému
Tomáš Vinkler -
Monitoring spotřeby energií domácnosti
Michal Zubík -
Dálnice D8 Lovosice - Řehlovice - geodetický monitoring mostu SO A209 přes údolí v Ječkách
Pavel Vecheta -
Monitoring a měření spokojenosti zaměstnanců ve společnosti zabývající se poradenstvím a prodejem CAD systémů.
Tereza Divinová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Média a nástroje direct marketingu
Jakub Oth -
Direct Marketing (Přímá a obousměrná komunikace se zákazníkem)
Jan Šnajdr -
Katalog vědeckých odborných časopisů
Dominik Komosný