Analýza podnikatelské teorie ve firmě BPS Bicycle Industrial s.r.o. – Marek Klenotič
Marek Klenotič
Bachelor's thesis
Analýza podnikatelské teorie ve firmě BPS Bicycle Industrial s.r.o.
Analysis of Business Theory in the Given Company
Anotácia:
Subjektem této bakalářské práce je firma BPS Bicycle Industrial s.r.o. a analýza její podnikatelské teorie. Její nedávný vzestup na trhu s elektro-koly je důvodem pro analýzu jejího úspěchu. V teoretické části se práce zabývá definicí podniku a jeho účelu. Teoretická část formuluje hlediska a předpoklady pro tvorbu správné podnikatelské teorie. Praktická část se zabývá zohledněním teoretických východisek …viacAbstract:
Subject of this bachelor thesis is BPS Bicycle Industrial company and analysis of its theory of the business. Its recent growth is the reason to analyse what lies behind its success. In theoretical part is thesis occupied with definition and its inner purpose. Theoretical part formulates viewpoints and assumptions for correct theory of the business creation. Practical part is occupied with theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Klenotič, Marek. Analýza podnikatelské teorie ve firmě BPS Bicycle Industrial s.r.o.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podnikatelské teorie ve firmě AMON CS s.r.o.
David MLÉČKA -
Marketingová strategie podniku
Veronika Krpešová -
Kompetence manažera malého podniku
Simona Prokopová -
Dílčí strategie podniku
Pavel Dušek -
Marketingová strategie podniku
Markéta Vlčková -
Tvorba marketingového plánu vybraného podniku
Dagmar Kubáčková -
Sociální kapitál podnikového prostředí jako významný lidský zdroj při naplnění vize a strategie podniku
Alena Přibylová -
Vize jako nezbytný základ tvorby strategie podniku
Jakub Vácha