Bc. Magdalena RAPANTOVÁ

Diplomová práce

Projekt marketingové strategie zavádění obnovitelných zdrojů energie na území města Zlína na příkladu programu CONCERTO

The project of marketing strategy for implementation of renewable energy resources on the territory of city of Zlin on the basis of the programme CONCERTO.
Anotace:
Diplomová práce řeší marketingovou strategii pro zavádění obnovitelných zdrojů energie ve městě Zlíně s využitím poznatků programu CONCERTO. Tato strategie je navržena k realizaci projektu Energy in Minds!, který je součástí programu CONCERTO a kterého se město Zlín účastní v letech 2005 {--} 2010. Projekt je zaměřen na podporu využívání obnovitelných zdrojů energie a dosahování úspor energií z fosilních …více
Abstract:
The thesis deals with a marketing strategy for implementation of renewable energy resources in the city of Zlín using observations from the programme CONCERTO. This strategy is a proposal for a realization of the project Energy in Minds!, which is a part of the programme CONCERTO. Zlín will take part in the project between 2005 and 2010. The project focuses on the support of using renewable energy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 6511

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RAPANTOVÁ, Magdalena. Projekt marketingové strategie zavádění obnovitelných zdrojů energie na území města Zlína na příkladu programu CONCERTO. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.