Bc. Radka MATUŠINCOVÁ

Master's thesis

Projekt návrh brandingu TSK v návaznosti na identifikaci jeho konkurenčních výhod v oblasti CR

Project proposal for branding of the Self-governing Region of Trenčín following the identification of its competitive advantages in tourism
Anotácia:
Tato diplomová práce je napsána za účelem návrhu brandingu Trenčínskeho samosprávní-ho kraje v oblasti CR. Nejdříve je však nutno poznat jeho primární a sekundární ponuku CR. Teprve pak je možné určit konkurenční výhody, které jsou základem pro vytvoření brandingu. Řešený projekt by měl být podroben analýzám a měli by být navrhnuta závěrečná doporučení.
Abstract:
This thesis is written to proposal branding of the Self-governing region of Trenčín in tou-rism. First, it is important to know its primary and secondary range of services in tourism. After that it is possible to define competitive advantages which are basics for creating of branding. Solving project should has be analysed and also it should has be to propose final recommendations.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zverejniť od: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MATUŠINCOVÁ, Radka. Projekt návrh brandingu TSK v návaznosti na identifikaci jeho konkurenčních výhod v oblasti CR. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Enterprise Economics - Tourism Economics