Bc. Gabriela Bolíková

Master's thesis

Tvorba systému hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného podniku

Creation of Customer Satisfaction Evaluation in the Selected Company
Abstract:
Anotace Diplomová práce se zabývá problematikou zákaznické spokojenosti a sleduje naplnění hlavního cíle, kterým je vytvoření systému hodnocení spokojenosti zákazníků v konkrétní společnosti ze sektoru služeb. V teoretické části je přiblížena problematika kvality služeb, definování požadavků zákazníků, znaků spokojenosti zákazníků a metod měření spokojenosti zákazníků. V aplikační části práce je uplatněn …more
Abstract:
Annotation This thesis deals with customer satisfaction and monitors the fulfillment of the main goal of establishing a system of customer satisfaction ratings in specific companies from the services sector. In the theoretical part is given an idea of the quality of services, defining customer requirements, customer satisfaction symbols and methods of measuring customer satisfaction. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS