Ondřej Kubiš
Bachelor's thesis
Marketingový mix lihovaru Mareček
Marketing mix in the distillery Mareček
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení marketingového mixu lihovaru Mareček. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingový mixem a marketingovým výzkumem z obecného hlediska. Vlastní část práce detailně zkoumá jednotlivé nástroje marketingového mixu lihovaru. Tato část práce zahrnuje kvantitativní marketingový výzkum, který byl proveden pomocí on-line dotazníkového šetření, které bylo určeno …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on assessing the marketing mix in the distillery Mareček. The theoretical part deals with marketing, marketing mix and marketing research in general. The practical part of the thesis thoroughly examines the individual tools of the distillery´s marketing mix. This section of the thesis includes quantitative marketing research, which was conducted through an on-line questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
- Reader: Vladimír Petrík, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Studie proveditelnosti v oblasti elektronického dotazování
Kryštof Veber -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Jakub Židlický -
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Eliška Hrůzová -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Propagace (promotion) destinace Třebíč
Michaela POLENDOVÁ -
Inovace marketingového mixu v kontextu propagace
Gabriela Juchová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights